!

Jaa då var bloggen igång på riktigt, hade många fler läsare och fick mycket fler komentaren en vad jag hade räknat med riktigt roligt med tanke på att det var mitt första inlägg typ, tack så mycket! men det kan ju bero att min underbara kusin gjorde reklam för mig i sin blogg.
Hade planerat att fota lite idag men blev inte så då det blev sent från skolan och mörkret kommer ju snabbt denna årstid sen regnade/snöade det ju också så då blev det inställt:(
Men ska försöka fota på min 4 timmars håltimme i morgon så har man tur så blir det lite fina bilder som sedan hamnar här!
I dag så är det min namnsdag så när jag kom hem låg det nya nummret av digitalfoto på bordet, vi tar inte namnsdag så seriöst i min familj men endå kul att få den tidingingen för den är ju riktigt bra.
just det har märkt att designen blir jätte konstig när man kollar på min blogg med webläsaren safari, vet inte vad felet är men mysko är det.
Blev ju som sakt inga bilder idag så det får bli en bild på tidinging tråkigt men bättre en inget!

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Det var så lite så kusinen! :)

2009-01-20 @ 23:17:52
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0